|
|
|
|
tiger
Administrator
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:53, 06 Lip 2005 Temat postu: Regulamin |
|
|
Wszystkie materiały zawarte na odnośnikach od tej strony prezentowane są wyłącznie w celach edukacyjnych. Nie mogą one służyć jakimkolwiek celom niezgodnym z prawem można z nich skorzystać ale trzeba je usunąć z dysku twardego przed upływem 24 godzin. Są to materiały prywatne bądź wyłącznie prezentacyjne. Autorzy serwisu nie ponoszą żadnej odpowiedzialności z powodu wykorzystania materiałów tu zawartych niezgodnie z przeznaczeniem, w szczególności gdy spowodowało to szkodę osób trzecich. Jeżeli jesteś związany w jakikolwiek sposób z jakąś orgranizacją rządową, A także jeśli po prostu jesteś pracownikiem takiej grupy/organizacji rządowej ( każdej ) nie możesz wejść na tę strone i nie możesz przeglądać żadnych plików .html/.php . Jeśli wejdziesz na stronę ( a nie da sie inaczej niż po zaakceptowaniu wszystkich powyższych warunków) złamiesz międzynarodowe prawo do prywatności ( Internet Privacy Act podpisany w 1995 roku ).
Rejestrując się oświadczasz, że:
1. Jesteś zainteresowany technologiami przesyłu informacji i
chcesz sie z innymi wymieniać informacjami i doświadczeniami na jej temat.
2. Znane Ci są przepisy prawa autorskiego wyznaczające zasady korzystania z utworów, a w szczególności wiesz, że:
- zgodnie z art. 17 ustawy o prawie autorskim, z wyjątkiem przypadków określonych przepisami prawa, twórcy
przysługuje wyłączne prawo do korzystania z utworu i rozporządzania nim na wszystkich polach eksploatacji
oraz do wynagrodzenia za korzystanie z utworu,
- zgodnie z art. 23 ustawy o prawie autorskim, bez zezwolenia twórcy wolno Ci nieodpłatnie korzystać z już
rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego. Zaś zakres własnego użytku osobistego
obejmuje korzystanie z pojedynczych egzemplarzy utworów przez krąg osób pozostających w zwi±zku osobistym,
w szczególności pokrewieństwa, powinowactwa lub stosunku towarzyskiego.
3. Będziesz przestrzegał zasad obowiąująych na Forum, a w szczególności będziesz szanował innych użytkowników
i ich poglądy.
4. Będziesz stosował się do uwag i wskazówek Administracji Forum.
5. Nie obca będzie Ci Netykieta.
ZASADY NA FORUM:
1.Pełny zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów.
2. Tematy niezgodne z tematyką danego Działu będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane lub całkowicie usuwane.
3. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
4. Posty pozbawione sensu lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
5. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
6. Zakaz kopiowania cudzych postów i przenoszenia ich na inne Forum.
7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu bądź tematu, który obraża innych użytkowników forum.
8. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy dany temat/problem został rozstrzygnięty lub dyskusja odbiegła od tematu.
§1 OGÓLNE ZASADY NA FORUM
1. Aby pisać na forum musisz się ZAREJESTROWAĆ
2. Zanim wyślesz zgłoszenie sprawdz poprawność adresu e-mail.
3. Nie wolno obrażać innych użytkowników forum za obraznie Warn o wartości 2
4. Na forum obowiązuje zasada Warnów (4 Warnt i Ban).
§2 TEMATY I POSTY
1. Osoby używające słów wulgranych (Warn o wartości 2).
2. Jezeli zauważyleś ze nie ma Twojego topicu na forum to znaczy ze administratorzy bądz moderatorzy go usuneli bo byl nie zgodny z regulaminem.
3. Umieszczaj tematy w odpowiednich działach.
4. Za nadmierne używanie ikonek warn o wartosci 1
5. Zakaz reklamowania innych for tego typu
6. Jeśli chcesz odpowiedzieć w danym temacie musi to byc z sensem posty typu: buu, ulala ,lub takie bzdury beda usuwane a autor dostaje warna Exclamation
7. Zakaz odpowiadania w temacie wyłącznie emotikonką , mozna podziekowac ale z sensem np. Dzieki wielkie albo: Dziekuje napewno zobacze
§3 INNE
1. Administratorzy nie odpowiadają za dodawanie plików objętych liencją.
2. W razie pytań pytaj admina albo moderatorów. Od tego przecież jesteśmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|